fbpx Skip to Content

Walrus Audio Mako Series MKII: ACS1 Amp + Cab Simulator

Sold Out
1,990

הגרסה השנייה למדמה המגברים/קבינות של Walrus Audio דוחסת לתוך אותו גודל סטנדרטי עוד 3 דימויי היי גיין חדשים בנוסף ל-3 הוינטג׳יים שהיו כבר קודם ככה שאתם מקבלים פתרון סופר מודרני וקומפקטי שנשמע ומרגיש ממש כמו הדבר האמיתי. 

המוצר חסר במלאי! רוצה לקבל עדכון כשהוא חוזר?
Walrus Logo Horizontal
  • מדמה מגברים + קבינות סטריאופוני בגודל של פדאל בטנדרטי
  • 6 דימויים שונים - 3 וינטג׳יים ו-3 היי גיין מודרניים
  • 12 IR'S שפותחו במיוחד ע״י Tone Factory ו-York Audio
  • מסך ניווט מרכזי חדש בשביל אינדיקציה ויזואלית קלה
  • כניסת USB-C לטעינת IRים שלכם + עדכוני קושחה

מידע נוסף

ל-ACS1 MKII יש 6 דימויי מגבר כש-3 מתוכם הם 3 אבות המזון של המגברים הוינטג׳יים (פנדר, ווקס ומרשל) שהיו גם בגרסה הראשונה וה-4 האחרים הם דימויים שנועדו במיוחד לכל אוהבי הז׳אנר הכבד יותר (אורנג׳, פיווי ומסה בוגי). 
הוא מגיע עם 12 דימויי קבינה שנוצרו במיוחד ע״י 2 חברות חיצונים – 3 הדימויים הישנים מותאמים עם IRים שפותחו ע״י Tone Factory ו-3 החדשים צוותו ל-IRים של York Audio. כמובן שאם אתם רוצים תוכלו לטעון IRים שלכם בעזרת כניסת ה-usb-c, אך מומלץ לתת ל-IRים הכלולים צ׳אנס כי הם נשמעים ממש טוב.
בגלל שהפדאל סטריאופוני – יש לכם אופציה לעשות שילובים מעניינים של 2 מגברים שונים בין ימין ושמאל ככה שכמות המשחק והגיוון של סאונדים שאתם יכולים להוציא מה-ACS1 די פסיכית.

 

מסך ניווט חדש

באמצע הפדאל תוכלו למצוא מסך חדש עם תפריטי ניווט (שממש לא היה בגרסה הראשונה) כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה ויזואלית מיידית לכל שינוי שתעשו כמו סוג המגבר המדומה, האיקיו, הקבינה ועוד. 

פריסטים

ה-ACS1 MKII מאפשר לכם לשמור 3 פריסטים ״על הנייר״ של הסאונדים האהובים עליכם ע״י לחיצה ארוכה בו זמנית על 2 הפוטסוויצ׳ים. לחיצה קצרה על 2 הפוטסוויצ׳ים מאפשרת לכם לעבור בין פריסט לפריסט.  מעבר לכך, ניתן להרחיב את כמות הפריסטים ל-128 בשימוש ב-MIDI.  

דימויי מגבר

גיין נמוך:
1. Fullertone:
 דימוי של Deluxe Reverb משנות ה60 עם קלין “אמריקאי” חלומי והדרום – אחד המגברים הפופולריים והמוקלטים ביותר עד היום

2. London: דימוי של המארשל בלוזברייקר ב1962 – עשיר בהרמוניות עם אוברדרייב וברייקאפ חם המגיב בצורה דינאמית לנגינה שלכם.
3. Dartford: דימוי של האופי ה”צ’יימי” של Vox AC30 משנות ה60. נותן טופ אנד ברור ואת הסאונד הנושך של הפלישה הבריטים למוסיקה פופולארית.

גיין גבוה:
4. Red: דימוי של Peavy 5150 שנותן את הסאונד האגרסיבי והבועט שהגדיר תקופה מסוימת ברוק כבד והמטאל – טייט בנמוכים, מלא מידס ועם טופ אנד חותך.
5. Citrus: דימוי של Orange Rockerverb שנותן דיסטורשן עשיר, מורכב ומלא בהרמוניות. נמוכים פאנצ׳יים, מיד ריינג׳ קרמי ושמירה על סאונד צלול גם במצבי הגיין הגבוהים. 
6. Tread: דימוי של Mesa Boogie Dual Rectifier – המגבר שידוע בעיקר בשל הגיין האינסופי שהוא יודע לתת – מה שהפך אותו לפופולרי אצל להקות המטאל והפאנק של שנות ה2000. נותן סאונד שהוא 100% לפנים. 

שליטה בסיסית:

– Vol: הווליום הכללי של דימוי המגבר. אינטראקטיבי ביחס לגיין. 
– Gain: הגיין של דימוי המגבר. אינטראקטיבי ביחס לווליום. 
– Room: שליטה על כמות הריוורב – יותר או פחות – של כל אחד מ-3 הסוגים. 
– Treble, Mid, Bass: שליטת איקיו קלאסית ואינטואטיבית לדימוי המגבר עם אינדיקציה ויזואלית מיידית על המסך החדש. ניתן לבחור אם ההשפעה תהיה על 2 ערוצי הסטריאו או על כל צד בנפרד. 

ריוורב מובנה

בגרסה הזו Walrus מאפשרים לכם להוסיף אחד מתוך 3 סוגי ריוורב שונים למגבר שלכם:
1. Room: סימולציה של גודל החדר שבו הקבינה שלכם נמצאת (באופן מדומה). ב-0 זה יהיה בחדר מאוד יבש ומבודד בלי הדהוד בכלל. במקסימום זה ידמה הקלטה בחלל אולפני גדול וטבעי. 
2. Hall: סימולציה של חללים גדולים יותר כמו ארנות ואצטדיונים למיניהם. 
3. Spring: התוספת הקלאסית למגברי מנורות – ריוורב קפיץ דריפי עם וויב וינטג׳י

פיצ׳רים נוספים

– פוטסוויץ׳ בוסט: הפוטסוויץ’ השני מאפשר לכם ליצור בוסט של ווליום ו/או גיין של עד 4 dB. בלחיצה ארוכה על הפוטסוויץ’ בוסט – המשחק של הווליום והגיין יקבע בכמה אחוזים אתם מגבירים את הפרמטרים האלה בלחיצה על הבוסט.

* פרמטרים נוספים שניתן לשלוט עליהם ע״י לחיצה על הנוב האמצעי והשמאלי התחתונים (ה-Encoders):
– Noise Gate: תוספת שימושית במיוחד לגימוי ההיי גיין החדשים.
– Amp EQ: שליטה על Presence ו-Resonance של דימויי המגברים בשביל דיוק עמוק יותר של הטון.

 

פרטים טכניים

  • טרו בייפאס.
  • המרה באיכות אולפנית של 24bit ו48khz.
  • עיבוד ב-32bit Float בשביל טווח דינמי מרבי. 
  • כניסות ויציאות סטריאופוניות.
  • כניסת USB-C בשביל טעינה של ה-IRים שלכם ועדכוני תוכנה.
  • 3 פריסטים עם אופציה ל128 פריסטים ב-Midi.
  • חיבור MIDI In\Thru עם TRS ⅛” (דורש מתאם) לקבלת פקודות PC, CC וClock.
  • פוטסוויץ’ בוסט מובנה.
  • מתח עבודה 9VDC סטנדרטי (ספק כוח לא כלול).
  • צריכת זרם: 300mA.
  • מיוצר באוקלהומה, ארה”ב.  

סדרת ה-Mako MKII

הסדרה שנותנת פייט רציני לפדאלים ״Big Format״ מקבלת רענון וחידוש שגורם לה לקחת ביס יותר גדול בשוק ולהחליף פדאלים מתחרים שתופסים פי 2 ו-3 יותר נדל״ן פדאלבורד!

כולנו אוהבים פדאלים מולטי פונקציונליים עם כמה שיותר סאונדים ופריסטים ויכולות מידי ואקספרשן וכ’ו וסדרת ה-Mako של Walrus דוחסת הגל לפדאל בגודל סטנדרטי. ב-MKII של הסדרה הוסיפו לכל אחד מהפדאלים מסך עם תפריט ניווט בשביל תצוגה ושליטה קלה יותר וכניסת MIDI ב-1/8״. החברה העמיקה ושיפרה את כל האלגוריתמים הקיימים + הוסיפה כמה חדשים ככה שתקבלו מגוון רחב יותר, עמוק יותר, עשיר יותר, דינמי יותר – פשוט טוב יותר מכל בחינה…וכן..כן.. בלי לשנות את גודל הפורמט!

בחזרה למעלה
דילוג לתוכן