fbpx Skip to Content

Morningstar ML10X Reorderable Loop Switcher

1,790

ה-ML10X זה הדור החדש ללופסוויצ׳ר של Morningstar שמעבר לשליטה בפדאלים ללא MIDI עם הקונטרולר MIDI שלכם הוא מגיע עם יכולת לשנות בקלות את הסדר של הלופים ועם אופציה לסטריאו ב-TRS (כלומר כפול במספר הלופים!)

קיים במלאי

Morningstar Logo 3 E
  • חיבוריות סטריאו בכניסה וביציאה (עם TRS)
  • 5 לופים עם חיבוריות TRS (10 כניסות ויציאות)
  • אופציה להחליף את הסדר של הלופים בכל פריסט
  • שליטה בעזרת חיבוריות MIDI סטנדרטית
  • כניסת USB-C להתממשקות עם תוכנת עריכה, עדכוני קושחה וגיבוי

מידע נוסף

כמו קודמו – ה-ML10X הוא התוסף שהופך כל קונטרולר מידי של Morningstar כמו ה-MC3, MC6 Pro, MC8 (או של חברה אחרת) להיות כמו לופ סוויצ’ר מפוצל (ללופים ול”מוח”). תוכלו בעצם לקחת כל פדאל שברשותכם (בין אם הוא אנלוגי ״סטנדרטי״ ללא מידי או דיגיטלי ומתקדם) ולבודד אותו בלופ משל עצמו ככה שההדלקה והכיבוי שלו נשלטים ע״י הקונטרולר. בפדאלבורדים גדולים זה גם ״מוציא מהמשחק״ כל פדאל שלא נמצא בשימוש כרגע מה ששומר על אורך כבל קצר יותר ומונע איבוד של תדרים גבוהים והפרעות פוטנציאליות (רעשים,זמזומים וכ׳ו). 

בניגוד לקודמו, Morningstar הוסיפו ל-ML10X שני שדרוגים די משמעותיים בלי לשנות יותר מדי את גודל האריזה.
השדרוג הראשון הוא שכל אחד מ-5 הלופים הוא בעצם כניסת/שליחת TRS מה שאומר שכל לופ יכול להכיל בתוכו כניסה/יציאה סטריאו של פדאל אחד או 2 כניסות/יציאות של 2 פדאלים במונו. זה בעצם אומר שיש לכם כפול במספר הכניסות והיציאות על אותו נדל״ן (רק שימו לב שתצטרכו מפצלי TRS או כבלים ספציפיים כדי לנצל את זה).
השדרוג השני זה היכולת לשנות את הסדר של של הלופים בצורה פנימית בקלות ובאינטואטיביות. לא תהיו חייבים להיות מקובעים לסדר ״הטבעי״ שקבעתם כשבניתם את הבורד – תוכלו להחליף את הסדר של הפדאלים ולקבל תוצאות שונות ואומנותיות בלי לנתק אף כבל או להחליף מיקומים (דיליי לתוך דיסטורשן? טרמולו אחרי ריוורב כמו במגבר מנורות? פלנג׳ר פייזר או פייזר פלנג׳ר? התשובה היא לגמרי כן).

ה-ML10X מאפשר לכם גם לייצר סיגנל פלואו יותר מורכב מכל הפדאלים בשרשור בעזרת שילוב של שני הפיצ׳רים האלה – כלומר תוכלו לעשות פיצולים פנימיים ולהשתמש באפקטים ב-Parallel ולקבל אפילו פלטה יותר רחבה של סאונדים בעזרתו. תוכלו גם לקבל Spillover במעבר בין פריסטים ככה שהזנב של הריוורב או החזרות של הדיליי שלכם ימשיכו בטבעיות ולא יחתכו גם אם שיניתם פריסט טיפה מוקדם מדי.

שליטה ועריכה

ה-ML10X מאפשר לכם ליצור 512 פריסטים שמחולקים ל-4 בנקים (כלומר 128 בכל אחד). 
Morningstar הקפידו להוסיף ל-ML10X מסך LCD ברור שמאפשר לנווט בקלות בתפריטים בעזרת 6 הכפתורים שעל הלופר עצמו. 
כדי לעשות את החיים יותר קלים – Morningstar הוסיפו כניסת USB-C המאפשרת התממשקות לתוכנת עריכה במחשב שבה תוכלו לערוך/לשמור פריסטים, לשנות את השמות של הלופים, לגשת בקלות להגדרות גלובליות ולשנות את הסדר של הלופים ב-Drag and Drop פשוט. הכניסה מאפשרת גם עדכוני קושחה וגיבוי של הפריסטים הקיימים. 

ל-ML10X יש אינטגרציה טבעית לכל הקונטרולרים של החברה ככה שאם אתם כבר ב-ecosystem של Morningstar תוכלו לבחור ב-Message type את אופציות ה-״Morningstar ML10X” ולא להתעסק עם מידי בכלל. אל דאגה – אם יש לכם קונטרולר MIDI של חברה אחרת או שאתם מחפשים הרחבת לופים לסוויצ׳ר החכם שברשותכם – ה-ML10X קומפטבילי עם כל מוצר שיכול לשלוח פקודות MIDI סטנדרטיות (PC,CC). 

אם מעניין אתכם להתעמק ולדעת עוד על ה-ML10X – אנחנו ממליצים לעיין במדריך מהאתר של החברה. 

פרטים טכניים

  • גודל: 16.9×5.8×5.8 ס״מ.
  • משקל: 450 גרם. 
  • 2 חיבורי MIDI 5 PIN סטנדטיים (In/Thru).
  • כניסות ויציאות סטריאופוניות ב-TRS.
  • 5 לופים סטריאופוניים עם חיבור TRS (שיכולים להיות גם 10 לופים בפיצול למונו). 
  • מתח עבודה: 9-18VDC.
  • צריכת זרם: 160mA. 

סרטונים והדגמות

בחזרה למעלה
דילוג לתוכן