fbpx Skip to Content

Earthquaker Devices Spatial Delivery Envelope Filter V3

Sold Out
875

הגרסה השלישית ל-Envelope פילטר המשונה של EQD נותנת לכם את אותם 3 מצבים בתוספת שליטה באקספרשן, 2 מצבי עבודה ואופציה לשמור פריסטים כדי שלא ״תאבדו״ לנצח את הסאונדים המוזרים שהפדאל הזה יודע להפיק. 

המוצר חסר במלאי! רוצה לקבל עדכון כשהוא חוזר?
Eqd Primary Logo Black Square 300
  • 3 מצבי פילטר שונים
  • אופציה לשמור 6 פריסטים
  • כניסה לשליטה באקספרשן כל כל פרמטר
  • שליטה סופר פשוטה ואינטואטיבית
  • עובד מעולה גם על גיטרה וגם על בס!

3 מצבים לפילטר

1. Sweep Up: הפילטר נפתח וזז מהתדרים הנמוכים לתדרים הגבוהים בהתאם לדינמיקה של הנגינה שלכם. הסאונד הקלאסי של אנוולופ פילטר.
2. Sample And Hold: משתמש ב-Voltage רנדומלי שמשפיע על התדר שעליו הפילטר מכוון כדי לתת לכם שינויי תדרים בלתי צפויים. במצב הזה ה-Range משפיע על מהירות השינוי של הפילטר. 
3. Sweep Down: הפילטר נסגר וזז מהתדרים הגבוהים לתדרים הנמוכים בהתאם לדינמיקה של הנגינה שלכם. בדיוק ההפך מה-Up – נותן סאונד שמזכיר יריות לייזר בסרטי מדע בדיוני. 

שליטה

– Range: שלוט על הרגישות של האנוולופ, במצב Sample And Hold הוא שולט ב-Speed של שינוי הפילטר. 
– Resonance: שולט על מעגל הפידבק של הפילטר – גורם לו להיות יותר “עבה”, עם יותר דגש ו-Ring. 
– Filter: עובר בקרוספייד בין High Pass ל-Low Pass וכל מה שבינהם (מגוון רחב של בנד פסים) – הרבה יותר יצרתי ושימושי מסוויצ’ שעובר בין מצבים קבועים. 
– Mode Switch: בורר בין שלושת המצבים של הפדאל.

*שליטה ״למתקדמים״:
– לפדאל יש שני מצבי עבודה (ניתן להבדיל לפי הצבע של הכפתור Save\Recall שהוא גם ה-LED של הפדאל) – מצב Live (ירוק) שבו איפה שהנוב נמצא זה הערך של הפרמטר ומצב Preset (אדום) שבו המיקום הפיזי של הנובים לא משפיע כל עוד לא הזזתם אותם. כדי להחליף בינהם אפשר ללחוץ על ה-Save/Recall או ללחוץ לחיצה ארוכה על הפוטסוויץ׳ כשהפדאל דולק.

– לפדאל יש אופציה לשמור 6 פריסטים. כדי לשמור פריסט – סובבו את נוב הפריסט למספר שבו צרצו לשמור את הפריסט, כוונו את הנובים לערך הרצוי ולחצו לחיצה ארוכה על כפתור ה-Save/Recall עד שהוא מהבהב בין ירוק לאדום (האינדיקציה לשמירה). כשתזיזו את הנובים הכפתור יהבהב בצבע אדום כדי לסמן לכם שנעשה שינוי – במידה ותרצו לשמור את השינוי כדי לערוך/״לדרוס״ את הפריסט – פשוט לחצו שוב על ה-ה-Save/Recall עד שהוא יהבהב. שימו לב – הפרמטר המקושר לאקספרשן נשמר גם הוא כחלק מהפריסט!

– ניתן לשלוט באקספרשן על כל פרמטר. כדי לקשר פרמטר יש לחבר את הפדאל אקספרשן בעזרת כבל TRS, לשים אותו בצד של הבהונות, להזיז את הנוב עליו תרצו להשפיע בכל כיוון (לא משנה איזה) ואז להעביר את האקספרשן לצד של העקב. ו..זהו בגדול – הפרמטר של הנוב יהיה מקושר לפדאל האקספרשן שלכם. 

פרטים טכניים

  • כניסת TRS לאקספרשן.
  • סוויצ׳ינג מבוסס Relay (צריך חשמל כדי להעביר סיגנל).
  • פוטסוויץ׳ Flexiswitch המאפשר להשתמש בפדאל כאפקט מומנטרי או בצורה ״רגילה״ (On\Off) בו זמנית בלי צורך לשנות סוויץ׳ או לבחור בין זה לזה. שימו לב –  לחיצה ארוכה כשהפדאל דולק מחליפה בין 2 מצבי העבודה שלו (Live/Preset). 
  • מתח עבודה: 9VDC (ספק כוח לא כלול). 
  • צריכת זרם: 75mA.
  • מיוצר באקרון, אוהיו שבארה״ב.

הדגמות

בחזרה למעלה
דילוג לתוכן